Digital strategi

En digital strategi er den røde tråd og din hjælp til at sikre, at alle dine digitale marketingaktiviteter løber i samme retning. I bund og grund sørger en digital strategi for, at du ikke spilder din tid.
Vi skal være på snapchat. Vi skal have en landingpage. Vi skal have en blog. Vi skal lave inbound marketing.
Nye apps, nye platforme, ny algoritme. Den digitale udvikling går stærkt, så stærkt at lærerbøgerne næsten ikke kan følge med. Mange virksomheder mister helst pusten ved bare at skulle følge med i udviklingen. Men husk det nyeste produkt på hylden er ikke nødvendigvis det bedste eller det rette produkt for dig – det er bare det nyeste.
Men husk, at det nyeste produkt på hylden er ikke nødvendigvis det bedste eller det rette produkt for dig – det er bare det nyeste.

En digital strategi sætter retningen

Hvorfor

skal du være til stede online?

Hvilke

mål har du for din online tilstedeværelse? Og hvordan bidrager det til din forretningsmål?

Hvem

taler du til? Hvad karakteriserer dine målgrupper?

Hvad

er dine kernebudskaber? Dit digitale værditilbud?

Hvor

skal du være tilstede? Vælg de rette digitale platforme. Hvilken slags indhold skal du dele?

Hvordan

eksekveres din digitale kommunikation i en ophængt hverdag.

Vil du spare tid og penge?

Vil du

  • Skabe forretning i stedet for at spilde din tid?
  • Sikre et salsgstragt setup, der langsomt – men sikkert – tager dine ideelle kunder fra nysgerrige følgere til købeklare fans?
  • Tjene flere penge ved udelukkende at arbejde med de kanaler, som giver mening for dig?

Jeg arbejder kun med tilfredse kunder

Eller sagt på en anden måde – jeg slipper dig ikke før, at du er 100% tilfreds.

Hey Line! Hvad har du ellers lavet?