Hvem
Hej! Jeg hedder Line Kohsel, og jeg er en digital kommunikationsnørd med trang til kommunikation, der skaber salg og forretning.
Jeg hjælper virksomheder med at finde retning i deres kommunikation på sociale medier, så de skiller sig ud fra mængden og tiltrækker deres ideelle kunder med magnet effekt.
Sådan arbejder jeg
Jeg tager altid udgangspunkt i en gennemgående analyse af virksomheden: Hvem du er, hvad du gør, hvem du gør det for, hvad de har brug for, og hvad de drømmer om. Derudover ser jeg på jeres data – hvordan tager vi jeres nuværende position til det næste niveau.
Med denne erfaring i bagagen finder vi ud af, hvad dit budskab er, på hvilke platforme og hvordan det skal kommunikeres ud på en sådan måde, at potentielle kunder vender sig om på den digitale gade og tænker: ”Hvor har du været hele mit liv?”.
Min rejse hertil
Bestyrelsesmedlem ved GRÅK
Bidrager med rådgivning omkring digital strategi og marketing samt salg.
Communication Manager ved Food & Bio Cluster Denmark
Ansvarlig for kommunikationen ved Danmarks officielle klynge for fødevarer og bioressourcer.
Communication Manager ved Danish Food Cluster
Ansvarlig for kommunikationen ved Danmarks fødevareklynge, Danish Food Cluster.
Certificeret Email Marketer ved Hubspot Academy
Kandidat i Coporate Communication ved Aarhus Handelshøjskole
Betalt blogger ved Danmarks største blognetværk, Bloggers Delight
Klumme ved Børsen
Tilkoblet social medie ekspert ved Børsen.
Grundlægger og CEO ved webshoppen Kaninbutikken
Kaninbutikken er blandt Danmarks største webshops med tilbehør til kaniner.
Certificeret Social Media Marketer ved Hubspot Academy
Kommunikationsmedarbejder ved Food Festival
Food Festival er nordens største madfestival, som finder sted hvert år i Aarhus. Jeg sad som ansvarlig for Food Festivals sociale medier.
Kommunikationsmedarbejder ved mediebureauet Cadesign Form
Bachlor i Virksomhedskommunikation ved Aarhus Handelshøjskole
Klumme ved Børsen
Ansvarlig for kommunikationen ved Danmarks officielle klynge for fødevarer og bioressourcer.
Communication Manager ved Food & Bio Cluster Denmark
Tilkoblet social medie ekspert ved Børsen.
Grundlægger og CEO ved webshoppen Kaninbutikken
Kaninbutikken er blandt Danmarks største webshops med
tilbehør til kaniner.
Communication Manager ved Danish Food Cluster
Ansvarlig for kommunikationen ved Danmarks fødevareklynge, Danish Food Cluster.
Certificeret Social Media Marketer ved Hubspot Academy
Certificeret Email Marketer ved Hubspot Academy
Kommunikationsmedarbejder ved Food Festival
Food Festival er nordens største madfestival, som finder sted hvert år i Aarhus. Jeg sad som ansvarlig for Food Festivals sociale medier.
Kandidat i Coporate Communication ved Aarhus Handelshøjskole
Kommunikationsmedarbejder ved mediebureauet Cadesign Form
Betalt blogger ved Danmarks største blognetværk, Bloggers Delight
Bachlor i Virksomhedskommunikation ved Aarhus Handelshøjskole
Klumme ved Børsen
Tilkoblet social medie ekspert ved Børsen.
Communication Manager ved Danish Food Cluster
Ansvarlig for kommunikationen ved Danmarks fødevareklynge, Danish Food Cluster.
Certificeret Social Media Marketer ved Hubspot Academy
Kommunikationsmedarbejder ved mediebureauet Cadesign Form
Bachlor i Virksomhedskommunikation ved Aarhus Handelshøjskole
Det siger mine kunder om mig
Alt det
sjove
Jeg er bosat i smilets by Aarhus – tæt på alt det sjove (læs: shopping) og alt det man blærer sig med: natur, vand og smukke parker. Jeg har to kaniner – dværgkaniner hvis jeg skal være mere specifik. De hedder Theo og Lulu. Og så elsker jeg sofa-søndage, bager-besøg og lange gåture.
Alt det
kedelige
Bachelor i Virksomhedskommunikation samt en Master i Corporate Communication fra Aarhus Business and Social Science (eller det jyske ord for samme: Aarhus Handelshøjskole). Certificeret Social Media Marketer og Email Marketer hos Hubspot Academy.
Nej tak
Jeg arbejder kun med kunder, hvor jeg mener, at jeg kan gøre en forskel. Derfor kan jeg godt finde på at sige nej tak.
Tryghedslinje
Et samarbejde med mig indebærer altid telefonisk support. Det giver tryghed for mine kunder – at jeg ALTID kun er et opkald væk.