fbpx

Strategi workshop

til en effektiv social medie tilstedeværelse

I bund og grund er strategiens vigtigste opgave at sørge for, at du ikke spilder din tid på sociale medier. Alt for mange virksomheder i dag bruger tid og ressourcer på sociale medier, som ikke bidrager til deres forretning. 

En social medie strategi sætter retningen – det er din lysende lygte, så du kan finde vejen i mørket, når det kommer til din tilstedeværelse på de sociale medier.

Hvad indebærer strategi workshoppen?

Strategiworkshoppen er en dybdegående proces, der indeholder fem trin, designet til at forbedre din virksomheds tilstedeværelse på de sociale medier. Workshoppen er en blanding af ny viden, øvelser og fælles diskussioner.

Formål

Hvorfor er du på sociale medier? Vi dykker ned i det overordnede formål med din tilstedeværelse på de sociale medier. Det er din kompasnål, der holder dig på rette kurs.

Målgruppe

Hvem skal du tale med? Gennem interaktive øvelser skaber vi en levende persona for din målgruppe.

Kanal

Hvor skal du dele dine budskaber? Vi finder de platforme, der passer bedst til din virksomhed. Ikke alle kanaler er de rette for dig - det handler om at finde det perfekte match.

Indhold

Ud fra målgruppen og kanalen udvikler vi sammen klare kernebudskaber, der appellerer til din målgruppe. Det er tid til at forvandle dit indhold til en magnet, der trækker din målgruppe ind.

Opfølgning

Vi diskuterer, hvordan du kan måle og evaluere din præstation på sociale medier, så du kontinuerligt kan forbedre din indsats.

Praktisk

Tid: Workshoppen strækker sig over 5 timer f.eks. fra 8-13 ude hos jer. Med andre ord, I sørger for kaffen, jeg medbringer croissanterne (bogstavelig talt) 😉

Pris: 7000 kr. ex moms

Gør din social medie indsats til en succeshistorie!

Fordelene ved at køre en strategiworkshop

  • Få en klar retning: Spar tid og energi med en klar og veldefineret social medie strategi, der virkelig rammer plet hos din målgruppe.

  • Forstå din målgruppe: Lær din målgruppe at kende, således bliver det også lettere for dig at lave indhold til dem.

  • Fokusér dine kræfter: Find ud af hvilke kanaler der passer bedst til din virksomhed og din målgruppe, så du kan koncentrere din indsats de rigtige steder.

  • Skab engagerende indhold: Lær hvordan du formulerer og formidler budskaber, der får din målgruppe til at stoppe op, læse og interagere.

  • Følg op og forbedr: Forstå hvordan du kontinuerligt kan forbedre din indsats – men på en simpel og letforståelig måde, som ikke kræver lange regneark og avancerede formler.

Virksomheder jeg har hjulpet

Men husk, at det nyeste produkt på SoMe-hylden er ikke nødvendigvis det bedste eller det rette produkt for dig – det er bare det nyeste.

Mister du også helt pusten?

Nye apps, nye platforme, ny algoritme, nye funktioner. Den digitale udvikling går stærkt, så stærkt at lærebøgerne næsten ikke kan følge med. Mange virksomheder mister helst pusten ved bare at skulle følge med i udviklingen. Men husk det nyeste produkt på SoMe-hylden er ikke nødvendigvis det bedste eller det rette produkt for dig – det er bare det nyeste.

Lad og sammen finde jeres retning

Start med at bruge sociale medier som et aktiv og ikke en tidsrøver allerede i dag.