5 social medie tips til Børsen

Forleden gav jeg 5 gyldne SoMe tips til Børsen til en artikel om små og mellemstore virksomheders færden på sociale medier. 

Rigtig mange går galt i byen på sociale medier. Det bliver måske noget som “man bare lige fixer” eller måske noget, som man er på men uden de rette ressourcer. 

Du kender det sikkert med Facebook effekten. Lige pludselig blev det nærmest lov, at alle virksomheder skulle være på Facebook. Og virksomheder hastede over på mediet og startede helt forpustet en profil op. Alle skal IKKE være på Facebook. 

Sociale medier kan rigtig meget, og du kan komme langt, hvis du altså rammer rigtigt. 

Så sørg for at ramme rigtigt. Sørg for at komme rigtigt fra start eller ret ind under vejs. Forhåbentlig kan mine 5 tips hjælpe dig på vej.

Og for dig som ikke orker at løfte fingeren og klikke én gang mere for at komme over på Børsen, så får du en smagsprøve på rådene lige her: 

👉Du skal ikke være alle steder: Det handler om at være på de medier, som er relevante for din virksomhed. 

👉Opbyg social kapital: De stærke relationer skaffer dig de næste kunder ♥️

👉Kvalitet vs. kvantitet: Quality content is king 👑

👉Test, test, test: Hashtags, overskrifter, billeder, videoer, annoncer

👉Lav en strategi: Den skal hjælpe dig med at tage beslutninger hver eneste dag

Få flere detaljer i artiklen i Børsen.

Line_Kohsel_1658-LILLE

Tak fordi du læste med!

Hej! Jeg hedder Line Kohsel, og jeg er en digital kommunikationsnørd med trang til kommunikation, der skaber salg og forretning.

Jeg hjælper virksomheder med at finde retning og værdi i deres digitale kommunikation, så de ikke spilder deres tid på kommunikationsindsatser, der ikke skaber forretning.