fbpx

De 4 gyldne LinkedIn regler til at få flere kunder i biksen

Arbejdet med at skaffe kunder via LinkedIn det er hårdt arbejde. Det kommer ikke af sig selv. Det kommer af, at du gør noget for at få relevante personer ind i din fold – relevante personer som måske en dag bliver til kunder.

De 4 gyldne regler

  • Connect med alle relevante personer der besøger din profil
  • Connect med alle relevante personer der interagerer med dit indhold (liker, kommenterer)
  • Netværkspleje (husk og takke alle der har hjulpet dig)
  • Lav et opslag hver/hveranden uge

Vedholdenhed er et must

Arbejdet med LinkedIn er ligesom at være i god form. Du er nødt til at arbejde for det, og du er nødt til at være vedholdende. Vedholdenhed er måske det vigtigste element, fordi det er oftest her, at jeg ser folk fejler. De giver det max gas den første tid, men så kommer der andre ting i vejen og arbejdet på LinkedIn bliver gjort halvhjertet.

Du er altså nødt til at møde op til hver træningspas (okay du kan måske skippe den dag, hvor du har tømmermænd 😉 ). Ellers bliver det ligesom at løbe et halvmarathon uden meget træning, du gennemfører måske, men det bliver med skader.

Gratis e-bog: 30 opslagsideer til LinkedIn